La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un veí de la ciutat de 36 anys per l'incendi de quatre contenidors. Cap a tres quarts de sis del matí d'aquest divendres, un veí ha explicat al cos que havia vist un home llençant alguna cosa dins un contenidor, del qual ha començat a sortir fum. Poc després els agents han localitzat al carrer Vallcalent un sospitós que coincidia amb la descripció facilitada pel testimoni, que ha reconegut que acabava de cremar diversos contenidors.
L'home portava en una motxilla rotlles de paper higiènic, revistes, un encenedor i un ganivet. Els Mossos d'Esquadra han confirmat que durant la nit s'havien incendiat altres tres contenidors de recollida selectiva, a la confluència del passeig de Ronda amb Doctor Flèming. Davant els fets, els agents han detingut l'home com a presumpte autor d'un delicte de danys.
Detingut per incendiar diversos contenidors a Lleida
L'home portava en una motxilla diversos rotlles de paper higiènic, revistes, un encenedor i un ganivet

ARA A PORTADA
-
-
Primer avís de calor intensa a Catalunya amb pics de fins a 40 graus al Segrià Oriol Almacellas Verdés
-
-
Compromís del Parlament per garantir heliports nocturns al Pirineu abans de mitjans de 2026 Redacció
-
Crítiques a la retirada dels tècnics de manteniment a l’helicòpter medicalitzat de Tremp Oriol Almacellas Verdés
Publicat el 29 de gener de 2016 a les 19:05
Actualitzat el 29 de gener de 2016 a les 19:09
Et pot interessar
-
Societat Serrano jura com a Copríncep d’Andorra i es compromet amb els valors democràtics
-
Societat La UdL tindrà un nou rector al novembre
-
Societat La CUP i Fruita amb Justícia Social denuncien la mort d’un temporer a Fraga
-
Societat Una alumna de la Seu d’Urgell, la millor nota de les PAU a Lleida
-
Societat Catalunya preveu una collita de pera un 43% més gran que la de l'any passat, però encara per sota de la mitjana
-
Societat Dos germans de Bellpuig reben una reclamació d’Hisenda per una multa del seu pare ja difunt