La Guàrdia Civil ha detingut a la Seu d'Urgell (Lleida) a un contrabandista de tabac al qual ja havia detingut tres vegades aquest any i que el 31 d'agost havia abandonat a Solsona el cotxe que conduïa amb 1.620 paquets de cigarrets valorades en 6.966 euros.
El detingut, R.H., de 57 anys, de nacionalitat romanesa i resident a Castelló, és considerat contrabandista habitual, ha informat aquest dimecres la Guàrdia Civil en un comunicat.
En les quatre actuacions dutes a terme per la Guàrdia Civil de Lleida en què s'ha vist implicat el detingut, els agents han intervingut 7.670 paquets de tabac i 2.240 grams de picadura de tabac, valorat tot això en 33.162 euros.
Detingut per quart cop aquest any un contrabandista de tabac a Lleida
Societat
En tots els operatius s'han comissat un total de 7.670 paquets de tabac
ARA A PORTADA
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
-
-
Societat La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
07 de setembre de 2016 a
les 17:38
Actualitzat el
07 de setembre de 2016 a les
17:42
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
