La Guàrdia Civil ha detingut a la Seu d'Urgell (Lleida) a un contrabandista de tabac al qual ja havia detingut tres vegades aquest any i que el 31 d'agost havia abandonat a Solsona el cotxe que conduïa amb 1.620 paquets de cigarrets valorades en 6.966 euros.
El detingut, R.H., de 57 anys, de nacionalitat romanesa i resident a Castelló, és considerat contrabandista habitual, ha informat aquest dimecres la Guàrdia Civil en un comunicat.
En les quatre actuacions dutes a terme per la Guàrdia Civil de Lleida en què s'ha vist implicat el detingut, els agents han intervingut 7.670 paquets de tabac i 2.240 grams de picadura de tabac, valorat tot això en 33.162 euros.
Detingut per quart cop aquest any un contrabandista de tabac a Lleida
Societat
En tots els operatius s'han comissat un total de 7.670 paquets de tabac
ARA A PORTADA
-
Societat Tret de sortida a la mitja veda de caça a Ponent amb menys exemplars de guatlla al Segrià ACN
-
Societat Denuncien el «col·lapse» del sistema de cites d'estrangeria a Lleida i reclamen solucions ACN
-
-
Successos Set persones detingudes a Lleida en l’operatiu per evitar aldarulls al Parc sobre les Vies ACN
-
Societat Els veïns afectats per l’incendi del bloc de Balàfia de Lleida entren lentament a recuperar pertinences ACN
Publicat el
07 de setembre de 2016 a
les 17:38
Actualitzat el
07 de setembre de 2016 a les
17:42
Et pot interessar
-
Societat
Mor un home de 57 anys per un infart minuts abans de veure l'eclipsi
-
Societat
Eufòria durant la cobertura total del Sol als punts d’observació de Lleida
-
Societat
Els hotels a Lleida arriben al 100% de l'ocupació per l'eclipsi
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
