La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut un veí de Lleida de 18 anys com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb violència i intimidació. Diverses patrulles del cos han acudit cap a tres quarts d'una de la matinada a la plaça Europa arran de l'avís d'un robatori a un vianant.
La víctima ha explicat als agents que mentre caminava pel carrer s'ha topat amb un grup de joves que li han intentat robar el telèfon mòbil. L'home ha ofert resistència però no ha evitat que s'enduguessin un penjoll que duia posat, després de rebre diversos cops per tot el cos. Poc després, la mateixa víctima ha trucat a la Urbana en localitzar en un carrer proper el jove que li havia fet l'estrebada, que ha acabat detingut pels agents.
Detingut per robar de forma violenta un home a Lleida
Societat
La víctima ha estat assaltada per un grup de joves que l'han agredit i li han sostret un penjoll
ARA A PORTADA
-
Societat La Diada a Lleida reivindica la democràcia i alerta de l’auge de l’extrema dreta Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Successos Fira Tàrrega viu la jornada més multitudinària i encara la recta final amb el 76% de l’aforament venut ACN
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 15:04
Actualitzat el
25 d’agost de 2021 a les
15:05
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat
Mor als 86 anys l'escolapi balaguerí Andreu Trilla
-
Societat
La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Mor Josep Grau, exconseller d'Agricultura i exalcalde de Mollerussa
