Els Mossos d'Esquadra van detenir dimarts un home, de 42 anys, com a presumpte autor d'un robatori amb força en un centre d'estètica de la Zona Alta de Lleida, que va tenir lloc el 4 d'agost. El lladre va forçar la porta d'entrada, de dues fulles de vidre amb obertura per comandament a distància, mentre les treballadores es trobaven en les cabines interiors i es va endur el telèfon mòbil de l'empresa del taulell de recepció.
Amb les imatges aportades en la denúncia, la policia va identificar el suposat autor. Dimarts a la tarda, un agent fora de servei el va veure a la plaça Ricard Viñes. Mentre el seguia, va observar com s'aturava davant diversos establiments i mirava a dins, amb intenció d'aprofitar l'oportunitat per sostreure quelcom.
L'agent, que es va identificar com a policia, va aturar l'home a l'avinguda Doctor Fleming. Una patrulla dels Mossos va acudir al lloc i va ser detingut com a presumpte autor d'un delicte de robatori amb força. L'arrestat, amb antecedents, passarà properament davant el jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Lleida.
Detingut per robar en un centre d'estètica de Lleida mentre les treballadores eren a les cabines interiors
El lladre es va endur del taulell de recepció el telèfon mòbil de l'empresa
ARA A PORTADA
Publicat el
17 d’agost de 2022 a
les 14:30
Actualitzat el
17 d’agost de 2022 a les
14:32
Et pot interessar
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
La UdL vol avançar cap a la internacionalització de la formació dual
-
Societat
Les pedregades de dilluns van afectar fruiters a tres comarques de Ponent
-
Societat
Salvem Cal Macià exigeix a Cultura que apuntali la casa de Vallmanya de manera urgent
-
Societat
Mig any de presó per al pastisser de Lleida acusat d'inventar-se un robatori per a estafar l'assegurança
-
Societat
Ferrocarrils supera el mig milió de viatges a la línia Lleida–La Pobla i marca un nou rècord històric
