La Guàrdia Urbana de Lleida va detenir diumenge un veí de Lleida, de 29 anys i natural del Marroc, com a presumpte autor d'un delicte de violència i intimidació. Un home es va presentar a un quart de set de la tarda a les dependències policials per denunciar el robatori que havia sofert minuts abans.
Va explicar a la policia que es trobava al carrer Bonaire quan se li va apropar un home que li va exigir que li donés tot el que duia mentre l'amenaçava amb una navalla. La víctima, de 31 anys, va rebre un cop de puny al pit per part de l'assaltant i li va acabar lliurant la cartera. El lladre també li va sostreure el telèfon mòbil i una gorra. Amb la descripció facilitada, l'agressor va ser localitzat i detingut poc després al carrer Tallada.
Detingut per robar un home a Lleida després d'intimidar-lo amb una navalla i donar-li un cop de puny
Societat
El lladre va sostreure a la víctima la cartera, el telèfon mòbil i una gorra que duia
ARA A PORTADA
-
Política La Paeria prohibeix l'ús del vel integral als carrers amb els vots de PSC, Junts i Vox Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Lleida posa al dia les regles de convivència: més mediació i noves normes per a l’espai públic Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Expulsat un regidor de Vox del ple de la Paeria per qualificar Companys de «genocida» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Tornen a detenir el fisioterapeuta lleidatà acusat de tocaments a clientes i el jutjat el deixa novament en llibertat ACN
-
Societat L’excap de Carreteres nega haver cobrat suborns per afavorir una constructora Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
23 d’agost de 2021 a
les 14:32
Actualitzat el
23 d’agost de 2021 a les
14:33
Et pot interessar
-
Societat
El Govern garanteix l’energia per al futur polígon Torreblanca-Quatre Pilans
-
Societat
Sis anys de presó per matar l’home amb qui conviviva a Alcarràs
-
Societat
LleidaSona busca nou talent musical emergent a les terres de Ponent
-
Societat
El Musiquem Lleida programa 12 actuacions i reforça l'aposta pels músics en la seva 21a edició
-
Societat
Els Mossos investiguen com a mort criminal la troballa del cadàver a Utxesa
-
Societat
Les exportacions lleidatanes cauen un 5,3% el juliol fins als 354,2 milions d'euros
