Els Mossos d'Esquadra van detenir el passat dia 7 d'abril a Tàrrega un home de 44 anys com a presumpte autor d'un delicte d'estafa i falsificació documental. Segons han informat els Mossos a principis d'abril un veí de Tàrrega va denunciar que l'havien intentat estafar amb la venda d'una casa. El detingut, que té antecedents, ha quedat en llibertat amb càrrecs.
Tot va començar quan la víctima va penjar a Internet un anunci per vendre una casa. Al cap d'uns dies una persona va mostrar interès per l'immoble. Després de concertar varies cites, l'interessat va oferir al venedor la possibilitat de fer el pagament amb un mètode que permetia fabricar bitllets de curs legal amb una tinta especial que duplicava els diners.
En la darrera trobada, que es va fer al domicili del venedor, l'home que volia fer la compra va fer una demostració de com es duplicaven els bitllets. Va aplicar la suposada tinta especial al bitllet de curs legal, va intercalar-lo amb unes cartolines i ho va embolicar tot en paper de plata. Al cap d'uns minuts va fer aparèixer dos bitllets de 50€.
Després de la demostració, el comprador va oferir-li al venedor fer el pagament de la casa amb aquest mètode. La condició es que havia de portar 30.000 euros per triplicar-los. El venedor va sospitar que volien estafar-lo, per la qual cosa es va posar en contacte amb els Mossos d'Esquadra.
Després de diverses indagacions, els Mossos van localitzar i detenir, al carrer Migdia de Tàrrega, al presumpte estafador. En el moment de la detenció portava una motxilla amb tot el material necessari per realitzar l'estafa, coneguda amb el nom de l'estafa del clixé.
Un cop en dependències policials els agents van comprovar que el detingut tenia antecedents per estafes similars perpetrades en diferents ciutats espanyoles. El detingut, de nacionalitat camerunesa i veí de Renteria (Guipúscoa), va passar el 9 d'abril a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia de Cervera, el qual va decretar la seva llibertat amb càrrecs.
Detingut per voler comprar una casa duplicant els bitllets a Tàrrega
Societat
Un veí de Tàrrega el va denunciar sospitant que el volia estafar
ARA A PORTADA
-
Societat La Transsegre es reinventa amb èxit mentre el futur de les baixades queda en suspens Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Societat Protecció Civil aixeca el confinament del nucli de Fontllonga un cop controlat l'incendi de Camarasa, a la Noguera Redacció
-
Societat La calor extrema deshidrata el 80% dels perers conference de Lleida i amenaça la collita Redacció
Publicat el
11 d’abril de 2015 a
les 18:10
Actualitzat el
11 d’abril de 2015 a les
18:11
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen per extingir un foc a l’abocador de Tàrrega
-
Societat
La Zona de Baixes Emissions de Lleida suma 224 multes en el primer any
-
Societat
Pagesos: primera línia contra el foc
-
Societat
La Transsegre suspèn les dues baixades per l’extrem risc d’incendi
-
Societat
Denunciat un conductor per circular a 189 km/h a la C-14, a l'Alt Urgell
-
Societat
La Transsegre denuncia el robatori de senyals i alerta que la prova podria no celebrar-se
