La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest divendres al matí un home de 39 anys que havia robat el telèfon mòbil a una dona i n'havia agredit una altra que intentava defensar la primera víctima. Els agents han arrestat l'home al mercat de Ronda-Fleming després d'haver protagonitzat un robatori amb agressió i fuga.
L'individu ha assaltat una dona que estava fent cua en un caixer del Passeig de Ronda i li ha robat el telèfon. Una dona ha vist l'escena i ha intenat evitar el lladrocini, però l'assaltant li ha clavat una empenta que l'ha tombat al terra. L'home està acusat d'un delicte de robatori amb violència.
Detingut un home per robar el mòbil a una dona i agredir-ne una altra que la defensava
El pispa ha estat arrestat per la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 05 de desembre de 2020 a les 17:10
Actualitzat el 05 de desembre de 2020 a les 17:15
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
