La Guàrdia Urbana de Lleida ha detingut aquest divendres al matí un home de 39 anys que havia robat el telèfon mòbil a una dona i n'havia agredit una altra que intentava defensar la primera víctima. Els agents han arrestat l'home al mercat de Ronda-Fleming després d'haver protagonitzat un robatori amb agressió i fuga.
L'individu ha assaltat una dona que estava fent cua en un caixer del Passeig de Ronda i li ha robat el telèfon. Una dona ha vist l'escena i ha intenat evitar el lladrocini, però l'assaltant li ha clavat una empenta que l'ha tombat al terra. L'home està acusat d'un delicte de robatori amb violència.
Detingut un home per robar el mòbil a una dona i agredir-ne una altra que la defensava
El pispa ha estat arrestat per la Guàrdia Urbana
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de desembre de 2020 a
les 17:10
Actualitzat el
05 de desembre de 2020 a les
17:15
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
