Els Mossos d'Esquadra de la comissaria de Mollerussa van detenir el dia 18 de juny un home de 21 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Miralcamp (Pla d'Urgell), com a presumpte autor de dos robatoris de motocicletes a Mollerussa i d'un ciclomotor a Miralcamp (Pla d'Urgell). El jove té nombrosos antecedents i va passar a disposició del jutjat d'instrucció en funcions de guàrdia a Lleida el 19 de juny.
Guardava els vehicles sostrets en un tancat d'accés a casa seva i està acusat dos delictes de robatori i furt d'ús de vehicle a motor, un delicte de robatori amb força, ja que va entrar per la força a la casa d'on va sostreure el ciclomotor, i un delicte de falsificació de document públic, ja que va canviar la matrícula a aquest vehicle.
Els Mossos van localitzar els vehicles després d'haver estat informats que havien vist el jove circulant amb una motocicleta robada pel municipi de Miralcamp. En arribar al carrer Anselm Claver els agents van veure, en un tancat d'accés a una casa, tres motos, una de les quals podia ser la que estaven buscant i van contactar amb les persones que hi vivien a la casa, que van accedir a treure els vehicles al carrer per poder comprovar la seva propietat.
Després de fer les comprovacions es va concloure que una de les motos constava com a robada el 26 de maig a Mollerussa i l'altra el 17 de juny a la mateixa població, totes dues sostretes quan estaven estacionades al carrer.
Pel que fa al ciclomotor, van comprovar que duia una placa de matrícula que no li corresponia però amb el número de bastidor es va comprovar que havia estat sostret de l'interior d'una casa de Miralcamp, tot i que el propietari encara no ho havia detectat. Els Mossos van comissar els 3 vehicles.
Detingut un jove a Mollerussa per robar dues motos i un ciclomotor
Societat
L'home, de 21 anys, té nombrosos antecedents i guardava els vehicles sostrets en un tancat d'accés a casa seva
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
21 de juny de 2021 a
les 15:03
Et pot interessar
-
Societat
Entitats del tercer sector de Lleida fan una acció reivindicativa per reclamar noves polítiques d'habitatge assequible
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
