Un jove de 22 anys veí de Soses (Segrià) ha estat detingut pels Mossos acusat de conduir sense punts al carnet i de forma temerària per l'interior de Torres de Segre. A més, segons la policia, el cotxe tampoc tenia assegurança ni la ITV en vigor. Aquest dimecres cap a les sis de tarda una patrulla que feia tasques de seguretat ciutadana va veure el vehicle que conduïa el detingut circulant a gran velocitat per l'interior de la població.
Quan li van fer senyals perquè s'aturés, el conductor va accelerar per fugir i va estar a punt de provocar dos accident per xoc frontal amb altres vehicles. En comptes de continuar la persecució, els agents el van anar a esperar a casa seva a Soses. Quan va arribar i li van comunicar que seria arrestat va reaccionar de forma violenta i va haver de ser reduït, segons fonts de la policia.
El jove, de nacionalitat espanylola i amb antecedents, està acusat de dos delictes contra la seguretat en el trànsit i un de resistència a agents de l'autoritat.
Detingut un jove de 22 anys acusat de conduir sense carnet i de forma temerària
El cotxe tampoc tenia assegurança ni la ITV en vigor, segons els Mossos
ARA A PORTADA
-
-
Mercolleida constata una lleu millora del mercat porcí tot i les pèrdues per la pesta porcina Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Diputació aprovarà un pressupost de 223,7 milions per al 2026, un 28% més que enguany Àlvar Llobet i Sotelo
-
La Paeria presenta un pressupost de 269 milions per al 2026, el més alt de la seva història recent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el 03 d’agost de 2017 a les 20:12
Et pot interessar
-
Societat
Detinguts quatre homes a Lleida per robar cable de coure de la xarxa ferroviària
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
