Un jove pallarès, aficionat del Barça de bàsquet, ha passat la nit a la comissaria de Las Palmas de Gran Canària per mostrar una estelada en un partit de la Copa del Rei de bàsquet, que s’està disputant aquest cap de setmana a la capital de Gran Canària. Els fets van tenir lloc ahir a la nit, un cop va finalitzar el partit de quarts de final que enfrontava el FC Barcelona amb el Baskonia de Vitòria.
Segons ha pogut saber Pallars Digital, agents de la Policia Nacional es van dirigir cap a un grup d’aficionats barcelonistes de Tremp, un dels quals duia una estelada, per demanar-li la documentació, les entrades del partit i comissar-li la bandera. En demanar-los explicacions, el cos policial el va reduir i se’l va endur a comissaria, on ha passat la nit.
De moment no es coneixen més detalls de l'incident més enllà que el jove ha sortit en llibertat a primera hora d’aquesta tarda.
Detingut un lleidatà per mostrar una estelada a la Copa del Rei de bàsquet
Societat
El noi ha sortit aquesta tarda en llibertat després que agents de la Policia Nacional se l’emportessin detingut del pavelló
ARA A PORTADA
-
-
Societat Golmés es prepara per viure una Festa Major plena de música, tradició i activitats per a tots els públics Redacció
-
Acció El Govern vol passar en cinc anys del 50 al 100% d'urbanitzacions amb tallafocs Arnau Urgell i Vidal | Ferran Casas i Manresa
-
Successos Detingut per conduir una excavadora ebri i sense carnet pels carrers de Pardinyes Redacció
Publicat el
17 de febrer de 2018 a
les 17:33
Actualitzat el
17 de febrer de 2018 a les
17:34
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
