La Guàrdia Civil ha detingut a Tremp un veí de la població, de 33 anys, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per cultivar, en una parcel·la d'un polígon de Tremp, una plantació de 9 plantes de marihuana amb un pes aproximat de 5,5 quilos. La detenció es va produir aquest dimecres 3 d'agost, quan efectius del Lloc Fiscal de Tremp van localitzar la plantació. Durant l'actuació la Guàrdia Civil va decomissar les plantes i va detenir el suposat propietari, en ser el responsable de l'esmentat cultiu. Per aquests fets, s'han instruït diligències que ja han estat posades a la disposició del Jutjat d'Instrucció de Tremp.
Detingut un veí de Tremp per nou plantes de marihuana
Se l'acusa d'un delicte contra la salut pública per posseir un cultiu de les plantes il·legals.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2011 a
les 16:25
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
