Els Mossos d'Esquadra van detenir diumenge passat a les sis de la matinada dos joves de 20 i 21 anys, veïns de Lleida i nacionalitat marroquina i equatoriana, acusats de rebentar sis cotxes en una nit. Se'ls acusa d'un suposat delicte de robatori amb força. Segons la policia, s'emportaven aquells objectes que estaven a la vista i que creien que podrien tenir valor com ulleres de sol, fundes o bosses.
Els mossos van rebre l'avís per part d'un ciutadà que va veure com rebentaven un cotxe al carrer Alfred Perenya. Tot seguit una patrulla s'hi va desplaçar i després d'identificar-los van comprovar que tenien restes de vidre de cotxe a la roba i això els va delatar. Els detinguts, que tenen antecedents policials, han passat aquest dilluns a disposició judicial.
Detinguts per rebentar sis cotxes en una nit a Lleida
S'emportaven qualsevol objecte que estava a la vista i que creien que podria tenir valor
ARA A PORTADA
Publicat el
19 de gener de 2015 a
les 17:31
Et pot interessar
-
Societat
Els agricultors de Ponent adapten les jornades per la calor extrema amb puntes de fins a 43 graus
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
