L'extreballador d'una empresa que s'encarregava de recarregar les màquines de cafè col·locades en diverses empreses i oficines de Lleida ha acceptat aquest dijous dos anys de presó per un delicte continuat de robatori amb força.
L'home, durant la vista al jutjat penal 2 de Lleida, ha reconegut que es va quedar una clau mestra quan va deixar de treballar a l'empresa i que la utilitzava per obrir els compartiments de les màquines i robar-ne els diners. En total va forçar una vintena de màquines fins a una quarantena de vegades i es va endur en total 5.563,42 euros.
Les parts han acordat la pena tenint en compte que l'home ja ha indemnitzat els establiments afectats, entre ells la seu de la policia espanyola a Lleida, el CAP Prat de la Riba o empreses com Actel i Vallcompanys. L'home, que té antecedents per fets similars, evitarà la presó si fa un programa formatiu per superar les addicions ja que és toxicòman.
Dos anys de presó per endur-se més de 5.000 euros forçant màquines de cafè a Lleida
Un extreballador de l'empresa encarregada de les recàrregues reconeix que utilitzava una clau mestra per aconseguir els diners

ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 31 de gener de 2019 a les 23:28
Actualitzat el 31 de gener de 2019 a les 23:30
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot