Els Mossos d'Esquadra busquen dos joves que poc abans de les tres de la tarda s'han endut uns 1.500 euros de l'Ajuntament de Verdú (Urgell). Segons fonts policials, dues persones han entrat a l'edifici consistorial i han desplaçat la funcionària que estava atenent al públic a una habitació lateral.
Després de regirar diversos calaixos, els assaltants s'han endut els diners que hi ha pogut trobar i han fugit del lloc. Arran dels fets, els mossos han obert una investigació per tal d'identificar i detenir els lladres. La funcionària municipal no ha patit cap lesió.
Dos joves assalten l'Ajuntament de Verdú i s'enduen 1.500 euros
Han desplaçat una funcionària a una habitació i s'han endut els diners que han pogut trobar a l'interior de calaixos
ARA A PORTADA
Publicat el
22 de febrer de 2016 a
les 18:38
Actualitzat el
22 de febrer de 2016 a les
19:19
Et pot interessar
-
Societat
Sant Joan, la festa pagana del solstici
-
Societat
Al desert de la calor
-
Societat
Piscines plenes i carrers buits en la primera onada de calor a Lleida
-
Societat
El 5è Magnífic Fest clou amb 25.000 assistents després de tres dies de festa
-
Societat
L’estiu arriba amb màximes de 41 graus a Ponent
-
Societat
Mor de forma sobtada el periodista lleidatà Antonio Megías
