El jutjat d'instrucció número 1 de Lleida ha ordenat la posada en llibertat de dos joves acusats de violació després que hagin aparegut noves proves que, segons la fiscalia, posarien en dubte que les relacions entre els dos investigats i un tercer menor d'edat amb una noia fossin forçades, tal com denuncia la víctima. La jove, de 27 anys i amb una discapacitat psíquica del 69%, va assegurar que els tres joves la van agredir sexualment tot i que ara, les imatges presentades, qüestionarien aquesta versió.
Els dos joves, de 18 i 25 anys, han sortit aquest dilluns de la presó on feia sis mesos que havien ingressat de manera provisional per aquesta presumpta violació en grup, tot i que sempre han insistit que les relacions van ser consentides.
Tot i la posada en llibertat, continuen sent investigats per un delicte d'agressió sexual i el jutge els ha prohibit sortir de l'estat espanyol i els ordena presentar-se al jutjat cada quinze dies. Els fets van tenir lloc el 22 de maig, quan la dona va anar a casa d'un dels investigats després de conèixer-se en un bar de Lleida.
Dos joves empresonats per violació a Lleida queden en llibertat en aparèixer noves proves
Unes imatges posen en dubte que les relacions fossin forçades tot i que els joves continuen investigats per un delicte d'agressió sexual
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de novembre de 2017 a
les 18:23
Actualitzat el
21 de novembre de 2017 a les
18:26
Et pot interessar
-
Societat
«La sensació de no poder arribar a tots els infants és d’impotència»
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
