El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores ha mort una persona amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i una altra la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 98. El departament també ha confirmat 17 casos positius nous; 15 a Ponent i 2 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.310 casos.
Mentre, 198 persones es troben ingressades en diferents centres hospitalaris de la demarcació, 46 d'aquestes a l'UCI. En les darreres hores 25 persones han rebut l'alta hospitalària i les altes acumulades ja són 386; 302 a Ponent i 84 al Pirineu.
[noticiadiari]2/198615[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198572[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Dos morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 17 nous casos
La demarcació lleidatana suma 98 víctimes mortals i 1.310 casos detectats, mentre que 386 persones ja han rebut l'alta
ARA A PORTADA
-
Els expositors a l’exterior denuncien poca visita i reclamen canvis al nou Agrobiotech Àlvar Llobet i Sotelo
-
Robots i IA protagonitzen el debut del nou saló professional Agrobiotech de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
El Govern ultima un paquet de mesures contundents per frenar la descontrolada plaga de conills Redacció
-
Publicat el 12 d’abril de 2020 a les 16:29
Et pot interessar
-
Societat
Lleida s’omplirà de tractors: el camp diu prou a les actuals ZEPA
-
Societat
Declara que l'exparella la va colpejar i va abusar d'ella sexualment mentre dormia a Rialp
-
Societat
La Boscana fa història i aconsegueix la segona estrella Michelin
-
Societat
Ponent testa un sistema pioner per denunciar sense desplaçar-se
-
Societat
El CIAD de Lleida atén més de 230 dones víctimes de violència masclista el 2025
-
Societat
110 bombers voluntaris de Lleida porten la Generalitat als tribunals per reclamar drets laborals
