El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort dues persones amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 92. El departament també ha confirmat 32 casos positius nous; 31 a Ponent i 1 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.252 casos.
Mentre, 203 persones es troben ingressades en diferents centres hospitalaris de la demarcació, 44 d'aquestes a l'UCI. En les darreres hores 36 persones han rebut l'alta hospitalària i les altes acumulades ja són 343; 267 a Ponent i 76 al Pirineu.
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Dos morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 32 nous casos
La demarcació lleidatana suma 92 víctimes mortals i 1.252 casos detectats, mentre que 343 persones ja han rebut l'alta
ARA A PORTADA
-
-
-
La planta de biogàs de la Sentiu preveu començar les obres el 2026 després de rebre el vistiplau ambiental Redacció
-
Treballem per Balaguer impulsa una moció per evitar la supressió d’una línia d’I3 a Gaspar de Portolà Àlvar Llobet i Sotelo
-
Els Mossos detenen sis persones per lesions i intent d'homicidi durant una baralla a Lleida Redacció
Publicat el 10 d’abril de 2020 a les 20:20
Actualitzat el 10 d’abril de 2020 a les 20:27
Et pot interessar
-
Societat
La màgia dels aparadors: una acadèmia d’anglès impulsa un concurs decoratiu a Lleida
-
Societat
L'estàtua de Gaspar de Portolà torna de l'«exili»
-
Societat
Delimitat l’entorn de protecció del jaciment del Roc del Rumbau de Peramola
-
Societat
Interior cessarà el cap de la Policia Nacional a Lleida condemnat per assetjament sexual
-
Societat
La Junta del Canal d’Urgell defensa la modernització com una necessitat i no un caprici
-
Societat
La «Deesa Nivaria», «Samsara» i «Horizonte de Logroño» triomfen al 61è Concurs de Vestits de Paper
