El Departament de Salut ha confirmat que en les darreres hores han mort dues persones amb coronavirus a la Regió Sanitaria de Lleida i cap la Regió Sanitària de l'Alt Pirineu i Aran.
D'aquesta manera, la xifra de víctimes mortals registrada fins ara a les comarques lleidatanes és de 92. El departament també ha confirmat 32 casos positius nous; 31 a Ponent i 1 al Pirineu. Això fa que el nombre total d'afectats sigui de 1.252 casos.
Mentre, 203 persones es troben ingressades en diferents centres hospitalaris de la demarcació, 44 d'aquestes a l'UCI. En les darreres hores 36 persones han rebut l'alta hospitalària i les altes acumulades ja són 343; 267 a Ponent i 76 al Pirineu.
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Dos morts per coronavirus a la demarcació de Lleida i 32 nous casos
Societat
La demarcació lleidatana suma 92 víctimes mortals i 1.252 casos detectats, mentre que 343 persones ja han rebut l'alta
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’abril de 2020 a
les 20:20
Actualitzat el
10 d’abril de 2020 a les
20:27
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
-
Societat
Docents del Pirineu alcen la veu per la dificultat d’accés a l’habitatge i la manca de docents a les escoles rurals
-
Societat
Ajornen el desallotjament de l’Escola Popular de Balàfia, que fa una crida a fer créixer el projecte
-
Societat
Els docents en vaga tallen les vies de l'alta velocitat a Lleida
