Dos parapentistes han resultat ferits aquest dijous de poca gravetat en dos accidents simultanis però sense cap relació entre ells a l'aeròdrom d'Organyà (Alt Urgell), segons han informat els Bombers de la Generalitat.
Quan passaven uns cinc minuts d'un quart de tres de la tarda, han rebut un avís que un parapentista s'havia accidentat a l'aeròdrom. En arribar han atès un home d'entre 40 i 50 anys de nacionalitat belga que s'havia accidentat a la pista d'aterratge i presentava diverses contusions. S'ha activat un helicòpter dels GRAE i dos vehicles dels Bombers de la Generalitat i una ambulància del SEM, que ha traslladat l'home, de nacionalitat belga, a l'Hospital de la Seu d'Urgell.
Minuts després, els equips de rescat han atès un altre parapentista a la zona de l'enlairament i situat a uns 50 metres per sota del primer ferit.
En aquest cas, l'helicòpter dels GRAE han evacuat l'home mitjançant un gruatge i l'han traslladat fins a la pista, on ha estat transferit a l'helicòpter del SEM, que l'ha portat fins a l'Hospital Arnau de Vilanova de Lleida. El ferit és un home de 52 anys de nacionalitat francesa i que presentava contusions a les cervicals
Dos parapentistes ferits en accidents simultanis a Organyà
Societat
Un dels sinistres s'ha produït a la pista d'aterratge i l'altre a la zona d'enlairament, a uns 50 metres per sota
ARA A PORTADA
-
Energia Illa aprofita el nou parc fotovoltaic d'Alcarràs per reivindicar el Plater: «No tenim petroli, però sol i aire sí» ACN
-
Política El Govern es compromet a triplicar la gestió forestal per prevenir incendis Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Successos Dos denunciats per buscar restes de la Guerra Civil amb detectors de metalls a la Noguera Redacció
Publicat el
10 d’agost de 2017 a
les 16:55
Et pot interessar
-
Societat
Tres ferits crítics en bolcar un cotxe en un camí rural a l'Alt Urgell
-
Societat
L’IEI posa el focus en la sobirania i l’autodeterminació per la Diada
-
Societat
La Paeria lloga un solar de la plaça del Dipòsit per instal·lar-hi un bar
-
Societat
L’Antares tornarà a obrir les portes a mitjans de setembre després de gairebé dos anys tancat
-
Societat
L'ombra de la polèmica: el tendal del Mercadal, en el punt de mira
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els amics de gaspar de portolà (i V)
