Dues excursionistes han resultat ferides greus en caure per un barranc a Lladorre (Pallars Sobirà), segons han informat els Bombers de la Generalitat. Els fets s'han produït poc després d'un quart de dotze del migdia quan les dues noies, de 21 anys, han caigut per un barranc d'uns vint metres d'altura mentre feien la Ruta dels Estanys.
Fins al lloc s'hi han desplaçat dos helicòpters del SEM que han rescatat les dues excursionistes i les han traslladat als hospitals de la Vall d'Hebron i de Santa Creu i Sant Pau de Barcelona, respectivament.
Dues noies de 21 anys, ferides greus en caure per un barranc a Lladorre, al Sobirà
La caiguda ha estat d'uns vint metres segons els Bombers | Han estat traslladades en helicòpter als hospitals de la Vall d'Hebron i de Santa Creu i Sant Pau respectivament

Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 07 de setembre de 2016 a les 17:56
Actualitzat el 07 de setembre de 2016 a les 17:59
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi