Josep Antoni Duran i Lleida es reinventa. L'exdiputat i antic líder d'Unió ha estat escollit com a nou president de la patronal espanyola de supermercats Asedas. Segons ha confirmat l'organització aquest dijous, la junta directiva l'ha designat en substitució d'Antonio Garrigues Walker, també expolític, en el seu cas del Partit Reformista.
Des de la patronal, que representen el 75% de la superfície de distribució alimentària, han destacat la "gran trajectòria personal i professional" de Duran i Lleida. "Aportarà a la defensa d'interessos tan amplis com els que representen les empreses d'Asedas una experiència i visió que els ajudarà a continuar servint la societat", han indicat, a la vegada que també han ressaltat la seva defensa del "diàleg" i el consens.
[noticiadiari]2/241907[/noticiadiari]
"La figura de Duran i Lleida representa no només els valors d'Asedas des de la seva fundació, fa més de 20 anys, sinó també els seus objectius presents", ha indicat l'associació. Per altra banda, Garrigues Walker, que seguirà com a president d'honor, ha explicat que els empresaris han valorat la "implicació" de Duran i Lleida amb els desafiaments que el sector té al davant; cosa que, unida al seu "tarannà conciliador i dialogant", els servirà d'una "gran ajuda".
Per part seva, Duran i Lleida ha reivindicat la importància de la distribució alimentària de proximitat representada pels supermercats d'Asedas com un sector creador d'ocupació i riquesa, "fonamental per a la vertebració territorial d'Espanya" i "essencial per a la vida dels ciutadans". Des de la seva sortida de la política activa -en la darrera etapa va ser la cara visible de CiU al Congrés dels Diputats- Duran i Lleida ha creat l'Acadèmia Europea Leadership i ha col·laborat amb diversos mitjans, empreses i organitzacions com la patronal espanyola CEOE.
Duran i Lleida, nou president de la patronal espanyola de supermercats
L'antic dirigent d'Unió substitueix al també expolític Antonio Garrigues Walker, que passa a ocupar la presidència d'honor d'Asedas
ARA A PORTADA
Publicat el
23 de març de 2023 a
les 19:20
Et pot interessar
-
Societat L'atenció primària atén el 76% de les 114.000 urgències a la regió sanitària de Lleida durant l'hivern
-
Societat
Capturats més de 156.000 conills a Ponent en nou mesos
-
Societat
L'escultura de Lluís Muixí no troba comprador
-
Societat
«Quan Almodóvar va entrar al set de rodatge es va fer un silenci eixordador»
-
Societat
Jutjaran les dues famílies que van obligar a casar-se una nena de 14 anys a Mollerussa
-
Societat
El Govern aprova el pla director del polígon de Torreblanca de Lleida
