El Departament d'Educació ha decidit ajornar la preinscipció escolar del segon cicle d'infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Havia de començar la setmana vinent, però no es podrà fer arran de la crisi del coronavirus i la situació d'estat d'alarma que es viu a Catalunya des de dissabte passat. De fet, les escoles i centres educatius van tancar la setmana passada.
Arran de la situació derivada del coronavirus, les autoritats han demanat a la ciutadania que no surti de casa per evitar la propagació del virus. A Espanya, el nombre de contagiats ja supera els 11.000 dels quals 1.866 són a Catalunya. El focus principal d'infectats es troba a la Comunitat de Madrid, amb el 43% dels casos.
La selectivitat, ajornada
Els exàmens de la selectivitat d'aquest 2020 queden ajornats. El Ministeri d'Educació i Formació Professional i el d'Universitats han decidit -i així ho han notificat als governs autonòmics- suspendre les proves, previstes entre els dies 9 i 11 de juny en el cas de Catalunya. Els efectes del coronavirus expliquen l'ajornament.
Sant Jordi, també suspès
La diada de Sant Jordi no es podrà celebrar el proper 23 d'abril per la crisi del coronavirus. La Cambra del Llibre ha optat per canviar la data per a una altra jornada, que en tot cas serà abans de l'estiu. Així, a falta de més d'un mes per a la festivitat, s'ha optat per canviar-la pel Covid-19, ja que la festa crea grans acumulacions de persones pels carrers de tot Catalunya.
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198343[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198401[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197894[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198165[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Educació ajorna la preinscripció escolar pel coronavirus
Societat
No es farà fins que s'acabi la situació derivada de la crisi del Covid-19
ARA A PORTADA
-
Successos Detingut un noi per una presumpta agressió sexual a dues nenes en una piscina de Balaguer Redacció
-
Terra Reclamen modificar una cursa de muntanya al Pirineu per protegir una ossa amb tres cadells Arnau Urgell i Vidal
-
Societat El TSJC obliga una fleca de Balaguer a readmetre una treballadora acomiadada durant una baixa Redacció
Publicat el
17 de març de 2020 a
les 21:47
Et pot interessar
-
Societat
La pressió de la gran distribució enfonsa els preus de la fruita de pinyol, segons Afrucat
-
Societat
El Govern s’obre al desdoblament de la C-13 entre Lleida i Balaguer
-
Societat
Contra la mortalitat i a favor del medi ambient: Camarasa reforça el control a la llera del Segre
-
Societat
La fumera d’un incendi a Lleida provoca alarma i desallotjaments a Gardeny
-
Societat
Registren un centenar de furts i robatoris a la collita del Baix Segre
-
Societat
L’incendi de la Llitera no avançarà més però l’extinció s’allargarà el cap de setmana
