Les escoles i instituts estan patint una gran afectació per la Covid i ara també amb conseqüències acadèmiques. El Govern ha decidit ajornar les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO davant l'evidència que molts alumnes no podrien examinar-se a causa de la Covid. Per altra banda, les proves de 6è de primària encara no tenen data per poder abans assegurar la presència de correctors.
Les proves en l'últim curs de l'educació secundària s'havien de fer el 9 i 10 de febrer, però l'ajornament l'ha confirmat la secretària general d'Educació, Patrícia Gomà, que ha atribuït la decisió a "la dificultat" per les elevades incidències de casos a les aules, ja que hi hauria molts alumnes que no hi podrien participar.
Ara com ara, hi ha més de 98.000 alumnes i 8.570 membres de personal confinats. "Són xifres molt altes i superiors a les de l'any passat", ha explicat Gomà, assenyalant que dilluns va ser el dia amb les xifres més altes de la pandèmia, però sent "optimistes" per una davallada moderada durant tres dies consecutius.
[plantillacoronavirus]
Educació ajorna les proves de competències bàsiques de 4t d'ESO
El Govern pren la mesura davant l'evidència que molts alumnes no podrien examinar-se a causa de la Covid
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de gener de 2022 a les 17:53
Et pot interessar
-
Societat La DANA arrasa vinyes i fruiters amb pèrdues de fins al 80% en algunes zones
-
Societat L’IEI es vesteix de Festa Major
-
Societat El grup informàtic balaguerí Beroni compra la barcelonina Diurnus
-
Societat Territori millorarà les estacions de busos de Balaguer, Borges i Solsona
-
Societat Detenen l’alcalde d’Arbeca per agredir la seva exparella i mossegar un Mosso d'Esquadra
-
Societat Josep Mallada, nou intendent en cap de la Guàrdia Urbana de Lleida