El proper curs Educació desplegarà com a mínim 25 nous instituts escoles, que se sumaran als 28 actuals i que oferiran 1.500 places en un model que redueix l'absentisme i el fracàs escolar dels alumnes i millora la convivència als centres.
El conseller d'Educació, Josep Bargalló, ha especificat que en 22 dels 25 centres s'amplien les escoles per implantar el 1r d'ESO i en 3 es fusionen centres ja existents. Així, no s'invertirà en noves infraestructures, sinó que s'aprofitaran les existents fent obres i adequacions dels espais.
Per tirar endavant la mesura, després de prop de 200 peticions rebudes, el Departament ha prioritzat les necessitats d'escolarització i el projecte educatiu, i s'han evitat els "danys colaterals" com pot ser la segregació escolar.
Educació duplicarà els instituts escola el curs vinent amb el desplegament d'almenys 25 centres més
El Departament crea 1.500 places en un model que redueix l'absentisme i el fracàs escolar i millora la convivència
ARA A PORTADA
-
-
Maria Àngels Balsells fa història com a primera rectora de la Universitat de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Balaguer opta a 12,5 milions per transformar a fons el Centre Històric entre 2026 i 2030 Àlvar Llobet i Sotelo
-
Les Garrigues preveu una campanya millor que la dels tres darrers anys «desastrosos» Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 11 de febrer de 2019 a les 22:07
Actualitzat el 11 de febrer de 2019 a les 22:09
Et pot interessar
-
Societat
Els noms que triomfen a Lleida el 2024 trenquen tots els pronòstics
-
Societat
Una associació reclama prioritzar el transport públic actual abans que el nou AVE Lleida-Madrid
-
Societat
Lleida es reivindica amb l’Agrobiotech, la fira del futur del camp
-
Societat
Jutjaran la treballadora d'un local d'oci de l'Alta Ribagorça per traficar amb cocaïna i heroïna
-
Societat
El Govern ultima canvis perquè més regants accedeixin als ajuts de la modernització dels Canals d’Urgell
-
Societat
Baqueira Beret encetarà la temporada amb neu fresca i pistes noves
