El 74,7% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa de vacunació contra la Covid-19. Al Pirineu, la xifra és del 73%. Aquests percentatges es donen en un context de millora de la situació sanitària i amb el risc de rebrot i la velocitat de propagació a la baixa.
El risc de rebrot ha baixat 13 punts en les darreres hores, fins a 182, per sota del registre de la setmana anterior, quan era de 279. La velocitat de propagació baixa tres centèsimes fins a 0,75, per sota de la setmana del 17 al 23 d’agost, quan era de 0,86. La incidència a 7 dies és de 93.
Actualment hi ha 43 pacients ingressats als hospitals, un més que el dia anterior. A l’UCI hi ha 14 persones ingressades, dos menys que el dia anterior.
[plantillacoronavirus]
El 74% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa
El nombre de malalts crítics a les UCI segueix baixant als hospitals de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 07:35
Et pot interessar
-
Societat
«La sensació de no poder arribar a tots els infants és d’impotència»
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
