El 74,7% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa de vacunació contra la Covid-19. Al Pirineu, la xifra és del 73%. Aquests percentatges es donen en un context de millora de la situació sanitària i amb el risc de rebrot i la velocitat de propagació a la baixa.
El risc de rebrot ha baixat 13 punts en les darreres hores, fins a 182, per sota del registre de la setmana anterior, quan era de 279. La velocitat de propagació baixa tres centèsimes fins a 0,75, per sota de la setmana del 17 al 23 d’agost, quan era de 0,86. La incidència a 7 dies és de 93.
Actualment hi ha 43 pacients ingressats als hospitals, un més que el dia anterior. A l’UCI hi ha 14 persones ingressades, dos menys que el dia anterior.
[plantillacoronavirus]
El 74% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa
El nombre de malalts crítics a les UCI segueix baixant als hospitals de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 07:35
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació a les PAU a Lleida amb 2.694 estudiants i controls per detectar dispositius
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
