El 74,7% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa de vacunació contra la Covid-19. Al Pirineu, la xifra és del 73%. Aquests percentatges es donen en un context de millora de la situació sanitària i amb el risc de rebrot i la velocitat de propagació a la baixa.
El risc de rebrot ha baixat 13 punts en les darreres hores, fins a 182, per sota del registre de la setmana anterior, quan era de 279. La velocitat de propagació baixa tres centèsimes fins a 0,75, per sota de la setmana del 17 al 23 d’agost, quan era de 0,86. La incidència a 7 dies és de 93.
Actualment hi ha 43 pacients ingressats als hospitals, un més que el dia anterior. A l’UCI hi ha 14 persones ingressades, dos menys que el dia anterior.
[plantillacoronavirus]
El 74% dels lleidatans majors de 12 anys ja tenen la pauta completa
El nombre de malalts crítics a les UCI segueix baixant als hospitals de Lleida
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de setembre de 2021 a
les 07:35
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté la petició de 7 anys i mig de presó per a l'acusat d'intentar violar la parella a Lleida
-
Societat
Generalitat i Paeria impulsen una oficina de turisme conjunta
-
Societat
La IA fa de porter a urgències: menys cues a l’Arnau de Vilanova
-
Societat
La UdL lidera un dels projectes subvencionats per preservar el patrimoni cultural immaterial
-
Societat
Unió de Pagesos denuncia inacció del Govern davant la sobrepoblació de conills a Lleida
-
Societat
Un despreniment de roques a Gerb mantindrà tallada la LV-9047 durant un mes
