El bisbe de Lleida denuncia en el “Full Dominical” del 2 d'abril el "fals dret de la dona" a l'avortament. Salvador Giménez Valls ho afirma en relació a la llei recentment reformada, que al seu parer està encaminada a "afeblir la protecció de la vida".
Giménez situa en el mateix paquet la Llei de l'eutanàsia. Sobre la primera, l'alt càrrec catòlic lamenta que "a l'ésser concebut" se li "endossa una llei que permet la seva eliminació". Sobre la de l'eutanàsia critica que es proposi "l'eliminació de la vida d'un malalt o ancià apel·lant a la compassió" però "que sigui un tercer" el que "s'encarregui de l'"assumpte" obviant les condicions més profundes d'uns i altres i assenyalant amb futures llistes els qui no se sotmetin a la legislació vigent".
Giménez subratlla a l'article que l'Església s'ha expressat "amb claredat i contundència" a favor de la vida i "no ha transigit mai a afavorir la mort provocada de l'ésser humà perquè destorba, no serveix o no s'ajusta als propis interessos personals i familiars".
El bisbe de Lleida denuncia el «fals dret de la dona» a l'avortament i l’equipara amb l’eutanàsia
Salvador Giménez Valls considera que la llei de la interrupció de l'embaràs afebleix la protecció de la vida
ARA A PORTADA
Publicat el
31 de març de 2023 a
les 20:57
Actualitzat el
29 de maig de 2023 a les
18:47
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»
