El brot actiu de Covid-19 a la residència de gent gran Mare Janer de Cervera ja afecta prop de la meitat dels residents. Segons ha informat la Paeria de Cervera, 24 dels 53 interns han donat positiu en els tests ràpids efectuats, així com 5 dels 40 treballadors del centre. Encara falta saber el resultat d'un dels usuaris.
Els 24 residents afectats estan aïllats a una zona de la residència que es va habilitar amb aquest objectiu, mentre la resta estan confinats a les seves habitacions per evitar possibles contagis. De moment, l'evolució dels positius és lleu i molts no presenten símptomes, malgrat la Paeria alerta que "cal estar amatents en el desenvolupament de la infecció".
El cos de Bombers de la Generalitat està donant suport en el trasllat de persones entre les diferents zones i habitacions.
La Paeria de Cervera va informar aquest divendres d'un brot de coronavirus a la residència de gent gran Mare Janer que afectava nou interns. Aquest dilluns es van detectar els primers símptomes de Covid-19 en tres dels residents, un dels quals va donar positiu en els tests ràpids efectuats.
[plantillacoronavirus]
El brot de Covid a la residència de Cervera augmenta en vint casos i ja hi ha 29 contagiats
Els usuaris positius estan aïllats al centre i la majoria no presenten símptomes
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de desembre de 2020 a
les 15:13
Et pot interessar
-
Societat
L'històric pont d'Aitona serà renovat després d'una llarga reivindicació
-
Societat
Massiva i tranquil·la: Lleida tanca la festa major amb nota
-
Societat Detinguts tres homes i desmantellen una plantació de marihuana en una nau a Torrefarrera
-
Societat
Del campanar al pantà en un minut: neix la tirolina més llarga de Catalunya
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 9 i 10 de maig
-
Societat
L'evolució de les energies renovables: plaques solars damunt de fruiters o a l'aigua
