El carrer Major de la Seu d’Urgell està de celebració amb la tradicional Festa de la Mare de Déu de la Llet. Les activitats començaran aquest divendres a les cinc de la tarda amb jocs infantils a càrrec de l'Associació Sasc-Pixies, seguits d’un berenar. A les vuit de la tarda es procedirà al Rosari al peu de la imatge de la Mare de Déu.
Dissabte a les onze de la nit, es convida els veïns a un ball amb l'organista Ricard Viliella. Diumenge, a dos quarts de nou del matí s’oficiarà una missa a l’església de la Missió; i a les 9, s’encendrà una traca i es farà un esmorzar de germanor amb coca i xocolata a la Plaça Patalín.
El Campionat de Botifarra, també previst al programa ha estat suspès. Sí que es manté el sopar de germanor del carrer Major, que es farà el dia 20 d’agost a les deu de la nit a la plaça Patalín, amenitzat per Joan Martí. Les inscripcions es poden fer a ‘La Caixa’, Flors La Sirera, Tintoreria Porta, Casa Rebés i Picolí.
El carrer Major de la Seu celebra la Festa de la Mare de Déu de la Llet
Societat
Aquest cap de setmana hi haurà activitats infantils, un rosari i un esmorzar de germanor.
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2011 a
les 14:14
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
