El Centre d'Observació de l'Univers (COU) ubicat a Àger (Noguera) ha assolit una xifra rècord de visitants durant aquesta Setmana Santa després de rebre 2.273 persones, entre els dies 18 i 28 de març, superant així els 2.118 visitants de la mateixa campanya del 2015.
Durant el mes de març l'equipament ha registrat 3.700 visitants, xifra que també suposa un increment respecte al mateix mes del 2015, any en què el COU va arribar als 27.000 visitants. L'objectiu del Parc Astronòmic Montsec per al 2016 és arribar als 30.000 visitants, fet que significaria aconseguir prop del 100% d'ocupació possible, inèdit en les instal·lacions científiques i divulgatives a l'estat espanyol.
El COU ha rebut en els últims sis anys la visita d'unes 170.000 persones i en cada curs més de 3.000 escolars han visitat les seves instal·lacions. L'impacte econòmic al territori ha superat el milió d'euros i s'ha convertit en un motor econòmic, gràcies a l'astroturisme, i en una eina de difusió de la ciència i el coneixement.
El Centre d'Observació de l'Univers rep 2.273 visitants durant la Setmana Santa
Societat
Unes 3.700 persones han visitat l'equipament durant el març
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2016 a
les 19:04
Actualitzat el
29 de març de 2016 a les
19:08
Et pot interessar
-
Societat
El segarrenc José Llorens se situa entre les 10 fortunes més grans de Catalunya
-
Societat
L’Arnau de Vilanova oferirà trombectomies també els caps de setmana per atendre els ictus més greus
-
Societat
Les pimes de Lleida cauen un 1% el 2025 malgrat créixer l’ocupació i la productivitat
-
Societat
L'Arnau reobre els quiròfans afectats per la fuita d'aigua de fa deu dies
-
Societat
Balaguer tornarà a intentar retransmetre la baixada de barques de la Transsegre
-
Societat
Desallotjat a la Seu d'Urgell un bloc de quinze pisos ocupat des de feia més de cinc anys
