Una representació de tres alumnes de Cicles Formatius del Col·legi, Evelin Bermúdez d'Administració i Finances, Pep Ramos, d'Electromecànica d'Automòbils i Josep Cano, d'Instal·lacions Elèctriques i automàtiques, acompanyats de la professora Ivet Vigo, van participar en l’estand de La Salle Catalunya en el Saló de l'Ensenyament de Barcelona, donant informació sobre les seves diferents especialitats als visitants que s’interessaven.
Durant la seva participació en l’estand, van coincidir amb la visita de la Consellera d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Irene Rigau, que va saludar els diferents integrants de La Salle Catalunya.
El col·legi La Salle present al Saló de l’Ensenyament de Barcelona
Una representació de tres alumnes de Cicles Formatius del Col·legi van participar en l’estand de La Salle Catalunya en el Saló de l'Ensenyament de Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2011 a
les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
Un premi milionari de la Primitiva cau a Artesa de Segre
-
Societat
La reina Letícia s'atreveix amb una frase en català en un acte d'empresàries a Lleida
-
Societat
Les obres de Torre Salses, després de la Festa Major
-
Societat
Empresaris jubilats assessoren de manera gratuïta emprenedors de les comarques de Ponent
-
Societat
Ni misses ni turistes: Santa Maria de Balaguer tanca per risc estructural
-
Societat
El Parc Astronòmic del Montsec supera els 2.000 visitants aquesta Setmana Santa
