Una representació de tres alumnes de Cicles Formatius del Col·legi, Evelin Bermúdez d'Administració i Finances, Pep Ramos, d'Electromecànica d'Automòbils i Josep Cano, d'Instal·lacions Elèctriques i automàtiques, acompanyats de la professora Ivet Vigo, van participar en l’estand de La Salle Catalunya en el Saló de l'Ensenyament de Barcelona, donant informació sobre les seves diferents especialitats als visitants que s’interessaven.
Durant la seva participació en l’estand, van coincidir amb la visita de la Consellera d'Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, Irene Rigau, que va saludar els diferents integrants de La Salle Catalunya.
El col·legi La Salle present al Saló de l’Ensenyament de Barcelona
Societat
Una representació de tres alumnes de Cicles Formatius del Col·legi van participar en l’estand de La Salle Catalunya en el Saló de l'Ensenyament de Barcelona.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2011 a
les 16:42
Et pot interessar
-
Societat
Aquestes són les cinc millors pizzeries de Lleida, segons les valoracions dels clients
-
Societat
A la recerca de l’ombra: el mapa dels carrers on l’estiu dona una treva a Lleida
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi en un camp segat a Agramunt
-
Societat
Al poble, de nou
-
Societat
A Lleida mai no queda lluny un bar: n’hi ha un per cada mig miler d’habitants
-
Societat
Els Bombers donen per estabilitzat l'incendi de Senet
