El conductor que va estar a punt d'atropellar un ciclista a Balaguer el passat 16 de maig està citat a declarar davant el jutge de Balaguer el pròxim 20 de juliol.
El ciclista, de Puigverd de Lleida (Segrià), va denunciar que el conductor d'un cotxe va estar a punt d'atropellar-lo mentre circulava per una carretera de Balaguer i gràcies a que duia una càmera GoPro durant el seu l'entrenament que va enregistrar la matrícula, es va poder localitzar l'infractor, un home de 85 anys. A les imatges de l'avançament, que es van fer virals a les xarxes socials, es veia el vehicle passant a gran velocitat pel costat del ciclista.
El noi, Albert Masana, va presentar denúncia a la comissaria dels Mossos de Lleida i va assegurar que el cotxe el va arribar a tocar. L'infractor està acusat d'un delicte contra la seguretat viària, conducció temerària i lesions.
El conductor que va estar a punt d'atropellar un ciclista a Balaguer declararà el 20 de juliol
Societat
Es un home de 85 anys i està acusat d'un delicte de conducció temerària i lesions
ARA A PORTADA
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, nou delegat del Govern espanyol a Catalunya en substitució de Carlos Prieto Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Fèlix Larrosa: «El temps posarà Montse Mínguez al lloc que li correspon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
11 de juliol de 2018 a
les 23:15
Et pot interessar
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills
-
Societat
El Suprem rebutja revisar la condemna de sis anys de presó per una agressió sexual a Lleida
-
Societat
La DOP Les Garrigues preveu produir la meitat del previst de quilos d’olives per la falta de pluges
