El Govern ha aprovat adaptar el conveni de l'escola de Torrelameu (la Noguera) i del de l'escola la Mirada de Sant Cugat del Vallès. El primer centre té un conveni signat entre l'Ajuntament i Educació el 2020 que establia les obres de construcció d'un espai polivalent i una aula a l'escola del municipi.
Pel que fa, a l'escola la Mirada de Sant Cugat del Vallès té un pressupost ja aprovat de 5.200.000 euros a través d'un conveni amb l'Ajuntament de Sant Cugat per a construir un centre de tres línies d'infantil i primària. En tots dos casos, s'han aprovat dues addendes que comporten millores pel que fa a la previsió dels terminis d'obertura dels centres educatius, com és el cas de Sant Cugat, o l'aportació econòmica que hi destinarà el Departament d'Educació, en el cas de Torrelameu.
En el cas de Torrelameu, l'addenda incorpora dos canvis. D'una banda es modifiquen les anualitats previstes inicialment en el conveni 2020 i 2021, que es duran a terme el 2021 i 2022, i d'altra banda, fruit de la millora del projecte d'obres, incrementa l'aportació econòmica del Departament d'Educació en 35.000 euros, amb la qual cosa es passa dels 165.000 euros d'aportació inicial als 200.000 euros.
El Govern aprova modificar el conveni d'execució de les obres de l'escola de Torrelameu
Les obres al centre de la Noguera començaran aquest 2021
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’abril de 2021 a les 17:05
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
-
Societat
El «retorn» del virus: el fantasma de la pesta porcina ressuscita trenta anys després
