El Síndic d'Aran, Carles Barrera, ha demanat al conseller d'Agricultura, Josep Maria Pelegrí, el traspàs de competències de totes les figures de protecció del medi natural, com ara la Xarxa Natura, que afecten l'Aran. Barrera ha dit que el traspàs de competències ha d'anar acompanyat del finançament necessari per la seva gestió. Pel que fa a les diferents mesures de suport a zones afectades per presència de l'ós, el Síndic ha demanat un canvi de filosofia a la impulsada per l'antic govern de la Generalitat i del Conselh. Per Barrera, el replanteig en la filosofia passa per una distribució ''més equitativa a tot el sector ramader de la Vall''. El conseller ha vist amb bons ulls totes les propostes.
El govern aranès demana el traspàs de competències en matèria de protecció del medi ambient
Societat
El Conselh revisarà la filosofia establerta per l'anterior govern pel que fa a mesures de suport a zones afectades per l'ós.
ARA A PORTADA
-
Societat Els allotjaments lleidatans preveuen una ocupació superior al 80% pel pont de la Diada Redacció
-
Societat Balaguer es transformarà en una vila medieval del 25 al 27 de setembre amb una nova edició de l’Harpia Redacció
-
-
-
Societat La Paeria de Balaguer admet el fracàs de les mesures contra els coloms i contracta un canó de xarxes Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el
28 de juliol de 2011 a
les 19:28
Et pot interessar
-
Societat
Impulsen un nou festival que maridarà música i gastronomia lleidatana
-
Societat
El Gitano de Balaguer s'acomiada dels escenaris per problemes de salut
-
Societat Alerten del deteriorament de l’alta velocitat entre Lleida i Barcelona
-
Societat
Els Bombers treballen en un incendi causat per llamps a la Baronia de Rialb
-
Societat
La policia tramita més de 190 denúncies per incivisme a l’estiu a Mollerussa
-
Societat
Coloms a Balaguer: una plaga que no s’atura
