El Govern ha aprovat aquest dimarts una aportació d’1.168.932,99 euros per finançar la construcció i posada en marxa del nou pavelló desmuntable de la Fira de Lleida. Els fons seran gestionats pel Departament d’Empresa i Treball, que concedirà la quantitat com a subvenció directa a la Fundació la Fira de Lleida, en concepte d’aportació de capital a la seva dotació fundacional.
La inversió permetrà executar les obres de fonamentació i pavimentació, així com el subministrament i muntatge de l’estructura firal, que està concebuda com un espai temporal i desmuntable. A més, el Govern ha autoritzat el pagament anticipat del 90% de la subvenció, de manera excepcional, per tal d’agilitzar l’inici dels treballs.
El nou pavelló es planteja com una solució provisional fins que es concreti el projecte d’ampliació de la Fira de Lleida als terrenys de l’antiga Hípica, on s’ubicarà definitivament el recinte firal ampliat. Amb aquesta actuació, l’executiu vol reforçar el paper estratègic de la Fira com a motor econòmic i de promoció empresarial del territori.
