La vicepresidenta del Govern, Joana Ortega, ha iniciat aquest dilluns a Barcelona la ronda de presentacions de la nova convocatòria del programa "Viure al Poble Més", que té per objectiu subvencionar projectes de municipis de fins a 3.000 habitants per tal de millorar la qualitat de vida dels seus habitants i afavorir el seu desenvolupament econòmic. La primera convocatòria d'ajuts compta amb un pressupost de 9,1 milions d'euros, dels quals 7 provenen dels fons Feder de la Unió Europea i els 2,1 restants els aporta la Generalitat, que es corresponen al 15% de la despesa subvencionable total. Aquesta quantitat es podrà avançar als ens locals interessats mitjançant un únic pagament.
El Govern podrà fer una bestreta en ajuts als municipis de fins a 3.000 habitants per al seu desenvolupament
És una de les novetats de "Viure al Poble Més", programa on la UE hi aporta 7 milions d'euros i la Generalitat 2,1.
ARA A PORTADA
-
L'estiu comença amb avisos del Meteocat per calor diürna i nocturna: 40 comarques en alerta Arnau Urgell i Vidal
-
-
-
Els Bombers donen per controlats o extingits els deu incendis dels darrers dies a Ponent Àlvar Llobet i Sotelo
-
Un motorista ferit greu en precipitar-se per un barranc prop de Josa i Tuixén, a l'Alt Urgell Redacció
Publicat el
25 de juliol de 2011 a
les 16:00
Et pot interessar
-
Societat La calor i la sega disparen el risc d'incendis als boscos lleidatans
-
Societat
Agenda del cap de setmana a Ponent: 20 i 21 de juny
-
Societat
Investiguen el gerent i l’encarregat d’una empresa fructícola de Fraga per maltractar temporers
-
Societat
Hestia Health Balaguer celebra 30 anys consolidat com un referent assistencial a les comarques de Lleida
-
Societat La Diputació aprova una moció en defensa del català a la Franja de Ponent amb l’única oposició del PP
-
Societat
Sant Joan 2026 a Ponent: les millors revetlles, fogueres i activitats
