El Govern ha reconegut que a finals d'abril devia més de 120.000 euros a tres consells comarcals en concepte de beques menjador i transport escolar. A més, 13 comarques més encara havien de justificar, davant del Departament d'Ensenyament, la documentació necessària per cobrar el deute. La resta de comarques ja havien cobrat els diners corresponents.
En una resposta parlamentària per escrit, el Govern reconeixia a finals del mes passat que devia un total de 122.273 euros als consells del Pallars Sobirà (63.501 euros), Garrigues (40.031 euros) i Alta Ribagorça (18.741 euros).
El Govern reconeix més de 120.000 euros de deute a tres consells per beques menjador i transport escolar
Un total de 13 ens supramunicipals encara tenen pendents de justificar la documentació requerida pel Departament d'Ensenyament
ARA A PORTADA
-
González reorganitza el govern de Balaguer per sobreviure fins a final de mandat Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
-
Centres educatius de Ponent suspenen sortides i colònies com a mesures de pressió a Educació Redacció
-
Dos anys de presó per a un treballador del pla Iglú de Lleida per tocaments a una usuària i a una empleada Redacció
Publicat el
02 de maig de 2016 a
les 22:08
Et pot interessar
-
Societat
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern
-
Societat
Jutjaran a Lleida dos homes acusats d'estafar sis milions a distribuïdores d'energia
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat
Aitona allarga la campanya de camps florits
-
Societat
El Ranxo que fa oblidar la Quaresma
