El Govern ha reconegut que a finals d'abril devia més de 120.000 euros a tres consells comarcals en concepte de beques menjador i transport escolar. A més, 13 comarques més encara havien de justificar, davant del Departament d'Ensenyament, la documentació necessària per cobrar el deute. La resta de comarques ja havien cobrat els diners corresponents.
En una resposta parlamentària per escrit, el Govern reconeixia a finals del mes passat que devia un total de 122.273 euros als consells del Pallars Sobirà (63.501 euros), Garrigues (40.031 euros) i Alta Ribagorça (18.741 euros).
El Govern reconeix més de 120.000 euros de deute a tres consells per beques menjador i transport escolar
Societat
Un total de 13 ens supramunicipals encara tenen pendents de justificar la documentació requerida pel Departament d'Ensenyament
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de maig de 2016 a
les 22:08
Et pot interessar
-
Societat
El fotoperiodista Kim Manresa serà guardonat amb el Premi Miravisions d’Honor 2026
-
Societat
Lleida desplegarà un ampli dispositiu de seguretat per a l'eclipsi
-
Societat
La Xarxa Dret i Presó denuncia el veto a la compareixença de Pablo Hasel al Parlament
-
Societat
El jutjat de Lleida desestima les darreres demandes de regants contra el tancament del canal d'Urgell
-
Societat
El 40è aniversari de l’agermanament de l’estat de Califòrnia amb Catalunya i els Amics de Gaspar de Portolà (III)
-
Societat
Exhaurides les entrades per veure l’eclipsi des dels espais habilitats per la Paeria de Lleida
