El Lleida Esportiu ensopega a casa contra l’Atlètic Saguntí

Els blaus no passen de l’empat en un partit que han començat guanyant amb un gol de Chuli, que ha estat neutralitzat a la segona part

Publicat el 23 d’octubre de 2022 a les 18:50
Actualitzat el 24 d’octubre de 2022 a les 10:04
El Lleida Esportiu ha ensopegat aquest diumenge al Camp d’Esports contra l’Atlètic Saguntí i només ha pogut empatar a un, la tercera igualada consecutiva. L’equip ha començat el partit manant al marcador gràcies a un gol de Chuli al minut 9.

Els local han controlat el matx i han acabat la primera part amb avantatge al marcador. A la represa, els de Pere Martí han sortit amb intenció de seguir controlant l’encontre, però s’han trobat amb un gol dels valencians fet per Gonzalo Serrano al minut 72.

Els blaus han apretat per aconseguir la victòria, però el resultat ja no s’ha mogut. El Lleida Esportiu ha tornat a demostrar la manca de gol i, després de vuit jornades, suma 10 punts i es situa a la zona mitja de la classificació, a tres dels llocs de play-off i a dos dels de descens directe. L’equip ha marcat cinc gols, els mateixos que ha encaixat.

El proper partit, contra l’Olot (penúltim classificat amb cinc punts), també al Camp d’Esports.