El Lleida Esportiu ha guanyat de manera merescuda aquest diumenge contra l’Olot per 0 a 2. Els d’Ángel Viadero han sumat tres punts vitals per continuar lluitant per salvar-se i, de passada, deixen molt tocat un dels rivals directes per eludir el descens.
Els blaus (avui de groc) han estat dominadors del joc i ja durant els primers minuts han fet un gol que ha estat anul·lat per fora de joc. Els lleidatans han sabut controlar bé les internades dels locals, han estavellat una pilota al travesser i abans del final del primer temps s’han avançat gràcies a un gol de Campins.
A la represa, el matx ha seguit el mateix guió, amb un Olot voluntariós però ineficaç i un Lleida Esportiu ben posicionat. De resultes d’aquesta bona tasca, al minut 86 un gol en pròpia porta de Callís ha sentenciat el matx.
Els lleidatans sumen ara 30 punts i es mantenen en zona de play-ous però més a prop dels llocs de salvació. El proper partit, a casa contra el filial del Saragossa.
El Lleida Esportiu guanya a Olot i reforça la lluita per salvar-se
Un gol de Campins a la primera part i un altre en pròpia porta donen tres punts vitals als d’Ángel Viadero

- Un moment del partit contra l’Olot -
- UE Olot
ARA A PORTADA
-
-
El Pla d’Urgell pica a la porta de la Generalitat: «Prometen món rural, però no contesten el telèfon» Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Enxampat amb 50 grams de cocaïna d’alta puresa: la Fiscalia li demana 4 anys i mig de presó Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
Publicat el 19 de març de 2023 a les 13:47
Actualitzat el 19 de març de 2023 a les 13:54
Et pot interessar
-
Societat Les exportacions lleidatanes baixen un 1,5% entre gener i juliol i es queden en 1.856 milions
-
Societat El Miravisions portarà a debat el fotoperiodista Gilles Favier i honrarà Ricard Garcia Vilanova
-
Societat Almacelles planta cara al macroprojecte de biogàs: “Sense garanties, no hi ha autorització”
-
Societat Descobreixen 4.500 plantes de marihuana enmig d'un bosc del Pallars Jussà
-
Societat Ros Roca obre una macroplanta a Tàrrega amb 25 milions d’inversió i 200 nous llocs de treball
-
Societat La joventut socialista planta cara a l’arribada d’una sala de jocs a la Seu d’Urgell