El Lleida Esportiu no podrà jugar el proper partit al Camp d'Esports amb públic. Els responsables sanitaris del Govern han desestimat la petició del club, que havia demanat poder disputar el matx contra el Nàstic de Tarragona el proper 6 de desembre amb espectadors a les graderies.
Ni el protocol que havia elaborat l'entitat d'Albert Esteve ha estat suficient per obrir l'estadi al públic. Es preveia un aforament del 30%, un percentatge que, en realitat, significava un nombre d'afeccionats més elevat que la mitjana de seguidors que van anar al camp durant la temporada animar el conjunt lleidatà.
La delicada situació epidemiològica que viu el país han fet inviable aquesta proposta i el Camp d'Esports continuarà tancat, i es preveu que encara per molt més partits. L'encontre es podrà veure per streaming.
El Lleida Esportiu no podrà jugar amb públic al Camp d'Esports
Els responsables sanitaris desestimen la proposta del club lleidatà de jugar contra el Nàstic amb espectadors a les graderies
ARA A PORTADA
Publicat el
01 de desembre de 2020 a
les 21:06
Actualitzat el
01 de desembre de 2020 a les
21:18
Et pot interessar
-
Societat
Balaguer continua la guerra contra els coloms: més gàbies i captures massives
-
Societat
Ordeig demana «responsabilitat» perquè la pesta porcina amenaça «milers de lloc de treball»
-
Societat
JARC denuncia que les restriccions de sega a les ZEPA agreugen les pèrdues pels danys dels conills
-
Societat
El forn del Pla d'Urgell que només obre dues tardes a la setmana i amb servei per encàrrec
-
Societat
Quim Mandado porta la nova gira «Obrint camí» a Lleida en l’únic concert previst a Ponent
-
Societat
Alerten d'una campanya d'incendis agrícola complicada per l'avançament de la sega a Ponent
