El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge al camp del Mallorca B en un matx en el qual ha pagat el relaxament a la segona part. Els de Pere Martí s’han avançat al marcador als 15 minuts amb un gol de David López. Amb l’avantatge mínima s’ha arribat a la mitja part. Els lleidatans han completat uns bons primers 45 minuts que no han tingut continuïtat.
A la represa, el filial balear s’ha posat les piles i ha remuntat el matx en cinc minuts. Tòfol ha fet la igualada al minut 55 i Tobar avançat els locals de penal tres minuts més tard.
Amb el marcador en contra, els lleidatans han intentat treure’s la son de les orelles, però el resultat ja no s’ha mogut. El Lleida Esportiu suma actualment 16 punts i veu frenada la dinàmica de dos partits consecutius guanyats. El proper partit, al Camp d’Esports contra un rival directe per eludir l’ascens; el Badalona Futur.
El Lleida Esportiu paga car el relaxament i perd contra el Mallorca B
El filial balear remunta en cinc minuts el gol inicial de David López a la primera part
Ara a portada
-
Successos Accident mortal a la C-13 en un xoc entre dos camions al terme municipal de Lleida Redacció
-
Societat Maribel Pedrol: «El canal d’Urgell no és conegut perquè no l'hem sabut explicar» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Societat Croada de la Urbana contra la venda ambulant al Centre Històric de Lleida Àlvar Llobet i Sotelo
-
-
Publicat el 11 de desembre de 2022 a les 13:45
Actualitzat el 11 de desembre de 2022 a les 14:02
Et pot interessar
-
Societat Les empreses de turisme actiu a Lleida superen els 112 milions d'euros en impacte econòmic
-
Societat El nombre de viatgers allotjats en hotels lleidatans cau un 11,7% al març
-
Societat La compravenda d'habitatges a Lleida augmenta un 16,5% al febrer
-
Societat Lleida floreix amb l’ànima de Sant Jordi