El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge al camp del Mallorca B en un matx en el qual ha pagat el relaxament a la segona part. Els de Pere Martí s’han avançat al marcador als 15 minuts amb un gol de David López. Amb l’avantatge mínima s’ha arribat a la mitja part. Els lleidatans han completat uns bons primers 45 minuts que no han tingut continuïtat.
A la represa, el filial balear s’ha posat les piles i ha remuntat el matx en cinc minuts. Tòfol ha fet la igualada al minut 55 i Tobar avançat els locals de penal tres minuts més tard.
Amb el marcador en contra, els lleidatans han intentat treure’s la son de les orelles, però el resultat ja no s’ha mogut. El Lleida Esportiu suma actualment 16 punts i veu frenada la dinàmica de dos partits consecutius guanyats. El proper partit, al Camp d’Esports contra un rival directe per eludir l’ascens; el Badalona Futur.
El Lleida Esportiu paga car el relaxament i perd contra el Mallorca B
El filial balear remunta en cinc minuts el gol inicial de David López a la primera part
ARA A PORTADA
Publicat el
11 de desembre de 2022 a
les 13:45
Actualitzat el
11 de desembre de 2022 a les
14:02
Et pot interessar
-
Societat
La Passió de Cervera tanca la temporada amb un 35% més d'espectadors respecte de l'any passat
-
Societat
Alerta a Lleida per l'augment de dones i joves que viuen al carrer
-
Societat
Les Borges Blanques commemora la proclamació de la República Catalana amb una recreació històrica
-
Societat
La inflació puja fins al 3% a Lleida pels preus a l’alça dels carburants per la guerra
-
Societat Perdonen un deute de 155.000 euros a un hostaler de la Noguera arruïnat per la pandèmia
-
Societat
Dos anys d’Horitzons: reflexió, territori i mirada de futur des de Ponent
