El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge al Camp d’Esports contra el Cerdanyola per 0 a 1 i s’aproxima perillosament als llocs de descens de la categoria. Els barcelonins han aconseguit la primera victòria de la temporada fora de casa a costa d’un equip que ha dominat però no ha generat perill.
Els de Gabri han tingut molt poques opcions de gol i han encaixat a les acaballes, just en l’única rematada del rival entre els tres pals. Servetti ha rematat amb el cap una pilota centrada de la banda al minut 82 i ha avançat el seu equip, que ha aconseguit mantenir el resultat favorable fins al final del matx.
A falta de sis partits per acabar la lliga, els lleidatans es queden amb 36 punts i a només tres dels llocs de descens directe.
El Lleida Esportiu perd a casa i li perilla la categoria
Els de Gabri es queden a només tres punts dels llocs de descens
ARA A PORTADA
-
Rebel·lia a les Garrigues: els ajuntaments bloquegen el conveni de carreteres de la Diputació i la Generalitat Redacció
-
-
-
L’Àngel Guimerà de Balaguer protesta per l’agressió d’un pare a un docent i la manca de suport socioeducatiu Àlvar Llobet i Sotelo
-
Arnau Salat, nou alcalde de la Floresta després d’una moció de censura polèmica Àlvar Llobet i Sotelo
Publicat el 03 d’abril de 2022 a les 16:53
Et pot interessar
-
Societat Lleida estrena la fira MOS amb gastronomia, automoció i un toc de tradició de Sant Miquel
-
Societat Blindatge al Centre Històric de Lleida per l’Obert: detectors de metalls i més de 50 agents
-
Societat Expoclàssic de Mollerussa celebra 30 anys amb més expositors i un homenatge a SEAT
-
Societat Lleida acull la primera formació acreditada a l’Estat en teràpia d’interacció pares-fills
-
Societat Els canals d’Urgell tancaran el 27 de setembre després d’una bona campanya de reg
-
Societat Fruita amb Justícia Social denuncia l’exportació de pera de Lleida a Israel i en reclama el boicot