El Lleida Esportiu ha perdut aquest diumenge contra l'Olot, el cuer de la categoria, per 2 a 1. Els homes de Molo han demostrat que no estan madurs per jugar la promoció d'ascens, i han caigut en un partit en el qual sempre han anat a remolc.
Al minut 9 els de la Garrotxa ja s'han avançat al marcador, i la distància l'han augmentat a la segona part, a deu minuts del final. Els lleidatans només han pogut retallar distàncies gràcies a un gol d'Araujo que no ha servit de res per evitar la derrota. El Lleida ha tornat a demostrar debilitat en defensa i no han pogut sumar cap punt tot i acabar el matx amb un home més per l'expulsió d'un futbolista local.
Els blaus han perdut quatre partits dels vuit que han disputat a la lliga i es queden amb 10 punts dels 24 en joc fins ara.
El Lleida Esportiu perd contra el cuer i s'allunya del liderat
L'Olot guanya els lleidatans per 2 a 1 i els hi complica el play-off
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de desembre de 2020 a les 17:45
Et pot interessar
-
Esports El Lleida CF confia en pagar als jugadors el 30 de juny
-
Esports El Lleida CF vol esgotar les possibilitats de salvació amb la Paeria i la Diputació
-
Esports Marc Márquez imposa la seva llei a Motorland i reforça el lideratge del Mundial
-
Esports Robert Martínez, de Balaguer a la glòria europea
-
Esports Les opcions del futbol a Lleida per la temporada vinent
-
Esports Després dels tècnics, els jugadors: el Lleida CF acomiada tota la plantilla