El Lleida Esportiu ha ensopegat inesperadament al Camp d’Esports aquest diumenge contra l’Ebre. Els aragonesos han guanyat per 1 a 2 els lleidatans, que es compliquen les opcions d’ascens. De fet, l’equip és ara mateix per a prop dels llocs de descens.
Els de Gabri han començat el partit amb un gol de Moha al minut 3, però el marcador favorable ha durat només cinc minuts, el temps que ha tingut l’Ebre ha posar la igualada. Un gran gol d’Óscar Sanz ha posat l’1 a 1 amb el qual s’ha arribat al descans.
A la represa, els lleidatans s’han aproximat amb perill a l’àrea rival, però ha estat el contrari el que ha tornat a colpejar, aquesta vegada amb un gol de Guti al minut 66. Amb el resultat advers, els blaus s’han bolcat en atac i han descuidat la defensa, un fet que hauria pogut provocar el tercer dels aragonesos si no hagués estat per l’encert del porter Vidal.
Al final, el Lleida no ha pogut igualar el partit i ha vist com li volaven tres punts que el deixen a la meitat de la taula amb 33 punts.
El Lleida perd inesperadament a casa i torna a acostar-se als llocs de descens
Els de Gabri han començat guanyant però l’Ebre ha donat la volta al marcador, 1 a 2
- Un jugador del Lleida Esportiu -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el 13 de març de 2022 a les 18:51
Actualitzat el 13 de març de 2022 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat
Detingut un home per un robatori amb violència i intimidació a Tàrrega
-
Societat
A judici per fer tocaments a una dona amb discapacitat en una parada de bus del Pallars
-
Societat
ARDE denuncia una granja a Juneda i Unió de Pagesos carrega contra els animalistes per la difusió de les imatges
-
Societat
L'estació de Lleida segueix lluny de recuperar la normalitat
-
Societat
La Plataforma d’Usuaris Avant alerta de deficiències estructurals al tram de l’Espluga de Francolí
-
Societat
Reobren la investigació sobre la venda d’una menor per un matrimoni a Lleida
