El Lleida Esportiu ha ensopegat inesperadament al Camp d’Esports aquest diumenge contra l’Ebre. Els aragonesos han guanyat per 1 a 2 els lleidatans, que es compliquen les opcions d’ascens. De fet, l’equip és ara mateix per a prop dels llocs de descens.
Els de Gabri han començat el partit amb un gol de Moha al minut 3, però el marcador favorable ha durat només cinc minuts, el temps que ha tingut l’Ebre ha posar la igualada. Un gran gol d’Óscar Sanz ha posat l’1 a 1 amb el qual s’ha arribat al descans.
A la represa, els lleidatans s’han aproximat amb perill a l’àrea rival, però ha estat el contrari el que ha tornat a colpejar, aquesta vegada amb un gol de Guti al minut 66. Amb el resultat advers, els blaus s’han bolcat en atac i han descuidat la defensa, un fet que hauria pogut provocar el tercer dels aragonesos si no hagués estat per l’encert del porter Vidal.
Al final, el Lleida no ha pogut igualar el partit i ha vist com li volaven tres punts que el deixen a la meitat de la taula amb 33 punts.
El Lleida perd inesperadament a casa i torna a acostar-se als llocs de descens
Els de Gabri han començat guanyant però l’Ebre ha donat la volta al marcador, 1 a 2
- Un jugador del Lleida Esportiu -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
-
Impulsem Lleida avisa d'una Catalunya a «dues velocitats» i denuncia el centralisme del Govern Àlvar Llobet i Sotelo
-
Punxades massives a l’A-2 forcen un contracte d’emergència per renovar el ferm a la Segarra Àlvar Llobet i Sotelo
-
Dos anys de presó per a un treballador del pla Iglú de Lleida per tocaments a una usuària i a una empleada Redacció
-
-
Publicat el
13 de març de 2022 a
les 18:51
Actualitzat el
13 de març de 2022 a les
19:02
Et pot interessar
-
Societat
El restaurant Sisè de Lleida aconsegueix el seu primer Sol Repsol
-
Societat
Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat
Aitona allarga la campanya de camps florits
-
Societat
El Ranxo que fa oblidar la Quaresma
-
Societat
El pantà de l'Albagés es podrà omplir del tot l'any vinent
-
Societat
L'origen del Ranxo de Ponts
