El Lleida Esportiu regalarà entrades pel darrer partit de lliga al Camp d'Esports als afeccionats que vagin a animar al partit que els blaus jugaran aquest proper diumenge a Elx. El club vol que els jugadors tinguin el suport dels seguidors en un matx vital per aconseguir la classificació pel play-off.
Per adquirir l’entrada, hauran d’adreçar-se a les oficines del club els dies dimecres 2, dijous 3 i divendres 4 de maig. L’horari d’atenció al públic és de 16.30h a 20h. Si són socis de l’entitat, es donarà l’entrada de la seva ubicació. Si no és soci, l’entrada serà de Gol Sud.
Les reserves pel viatge a Elx, amb motiu de la trenta-sisena jornada de lliga que el Lleida Esportiu jugarà al Martínez Valero contra l’Elche CF, el pròxim diumenge dia 29 d’abril a les 17.30 hores, es podran començar a fer a partir del pròxim dimecres 25 d’abril.
El Lleida regala entrades pel darrer partit a casa als seguidors que vagin a animar a Elx
El club vol que l'afició estigui al costat de l'equip en el partit vital del proper diumenge
ARA A PORTADA
Publicat el 24 d’abril de 2018 a les 23:33
Actualitzat el 24 d’abril de 2018 a les 23:37
Et pot interessar
-
Societat L’Hospital del Pallars comença a oferir quimioteràpia per reduir desplaçaments
-
Societat Vel integral i espai públic: el debat que va començar a Lleida
-
Societat Més pedres, més grans i més sovint: l’augment de les calamarsades alarma el camp lleidatà
-
Societat Daniel Palau no s'oposa al vel: «Tots els símbols religiosos han de poder ser expressats amb normalitat»
-
Societat El bisbe electe de Lleida, Daniel Palau, defensa la llibertat religiosa i evita pronunciar-se sobre el vel
-
Societat Alcarràs consolida el BIOHUB Lab com a motor d’innovació agroindustrial