El Lleida Esportiu ha iniciat l’any 2016 sumant un punt davant la Pobla de Mafumet al Camp d’Esports (1-1), en un xoc on els d'Imanol Idiakez han disposat de clares ocasions per haver guanyat. Els blaus han acabat tancant la primera volta amb la suma d’un punt que els manté una nova setmana en llocs de play-off d’ascens.
El conjunt de la Terra Ferma ha aconseguit desactivar el joc dels visitants. Així, Vega ha vist com Nauzet treia la mà per desviar el seu cop de cap, i a continuació, una pena màxima picada per Marc Martínez marxava alta. Albístegui, també de cap, rematava fregant el pal, i abans del descans, el poblenc Cristian enviava una xilena a fora.
Els lleidatans han iniciat la segona part creant perill, però Nacho ha avançat els tarragonins amb un fort xut després d'una gran acció individual a l’àrea. A partir d’aquí, els lleidatans s’han bolcat en atac, amb una falta picada per Fuster que ha tret el porter, i la igualada, obra de Colinas, amb un toc suau aprofitant una passada entre línies de Diego Suárez. Urko Arroyo ha tingut el 2 a 1 a les seves botes amb una canonada, però ha topat de nou amb un inspirat Nauzet, que ha evitat la victòria dels de Ponent, que ja porten nou jornades consecutives invictes.
El Lleida tanca la primera volta en zona de play-off
Els d'Idiakez aconsegueixen un empat a 1 contra la Pobla de Mafumet en un partit on han dominat el joc
- Arroyo i Colinas celebrant el gol -
- Lleida Esportiu
ARA A PORTADA
Publicat el 03 de gener de 2016 a les 16:28
Actualitzat el 03 de gener de 2016 a les 19:56
Et pot interessar
-
Societat
Els Pastorets arriben a Balaguer amb tres funcions, noves cançons i una revolució escènica
-
Societat
Ofensiva contra la planta de biogàs de la Sentiu de Sió: veïns i ajuntaments van als tribunals
-
Societat
Els sindicats alerten de pèrdues de 24 milions setmanals i veuen «insuficients» els ajuts per la PPA
-
Societat
Ocupacions del 80% al Pirineu lleidatà per la Puríssima
-
Societat
Aspid destapa el caos accessible als autobusos i trens de Ponent
-
Societat
Ovelles connectades: Tremp aposta pel GPS per vigilar els ramats
