El mapa que mostra com ha canviat Catalunya els darrers 70 anys
L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) permet veure com s'ha transformat el teu municipi en els darrers 70 anys
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de febrer de 2016 a
les 19:01
L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) permet veure com s'ha transformat el teu municipi en els darrers 70 anys, a través de les eines interactives "Com era Catalunya?" i "L'ull del temps. Catalunya abans i ara".
Un mapa interactiu permet visualitzar, en una àrea circular, com era el territori en el passat. D'aquesta manera, es mostren detalladament les transformacions geogràfiques de la zona que mirem, a través d'una experiència visual i de comprensió.
L'eina es basa en les fotografies aèries que va fer la força aèria dels Estats Units, com també les imatges actuals realitzades per l'Institut.
Et pot interessar
-
Societat
Fiscalia manté els 18 anys de presó per a l'acusat d'intentar matar la parella a Artesa de Segre
-
Societat
La Guàrdia Urbana i els Mossos doblaran els controls de seguretat al Centre Històric de Lleida
-
Societat
Albert Esteve nega el frau a la Seguretat Social, però la Fiscalia demana sis anys de presó
-
Societat
La marea de professors desborda el centre de Lleida en la tercera jornada de vaga educativa
-
Societat
Els professors tallen l'A-2 a Soses, Lleida i Alcarràs
-
Societat
Lo Pau de Ponts: «Les festes majors són l'essència de la meva música»


