El mapa que mostra com ha canviat Catalunya els darrers 70 anys
Societat
L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) permet veure com s'ha transformat el teu municipi en els darrers 70 anys
- Un cercle mostra la imatge antiga. -
- ICGC
ARA A PORTADA
-
-
-
Política Qui és Sergi Vélez, la parella de Montse Mínguez a l'ull de l'huracà pels seus negocis immobiliaris Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política José Crespín, de l'ombra d'Àngel Ros a ser la cara de l'Estat a Catalunya Àlvar Llobet i Sotelo
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
04 de febrer de 2016 a
les 20:01
L'Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya (ICGC) permet veure com s'ha transformat el teu municipi en els darrers 70 anys, a través de les eines interactives "Com era Catalunya?" i "L'ull del temps. Catalunya abans i ara".
Un mapa interactiu permet visualitzar, en una àrea circular, com era el territori en el passat. D'aquesta manera, es mostren detalladament les transformacions geogràfiques de la zona que mirem, a través d'una experiència visual i de comprensió.
L'eina es basa en les fotografies aèries que va fer la força aèria dels Estats Units, com també les imatges actuals realitzades per l'Institut.
Et pot interessar
-
Societat
L'Audiència de Lleida condemna a 2 anys de presó un noi que va agredir sexualment una noia
-
Societat
Dos anys de presó per una agressió sexual a una dona en un pis de Lleida
-
Societat
L’Escola Pia reclama dues línies més d’I3 per al curs vinent a Balaguer
-
Societat
Endesa buida els canals de Balaguer, Térmens i Lleida durant set setmanes per tasques de manteniment
-
Societat
El Govern reforça l’accés dels municipis lleidatans als fons europeus directes
-
Societat Els pagesos de Ponent es formen per combatre la plaga de conills


