El concert que havien d'oferir aquest dijous al Cafè del Teatre de Lleida Maria Arnal i Marcel Bagés i que havia servir per inaugurar la 12a edició del Festival Músiques Disperses (MUD) s'ha traslladat al dia 5 d'abril, també a les 22 hores, després que el duet hagi decidit secundar la vaga feminista del 8 de març.
Així ho ha comunicat l'organització del MUD en un comunicat en què també informa que les entrades ja adquirides de forma anticipada seran vàlides per a la nova data del concert. Tant els artistes com l'oficina de management i l'organització del festival, lamenten les molèsties que aquest canvi hagi pogut ocasionar, i emplacen el públic lleidatà a gaudir el dia 5 de la presentació en directe de "45 cerebros y 1 corazón".
El MUD arriba a la seva dotzena edició amb la programació de sis concerts amb vuit artistes. Tres d'ells tocaran a Lleida per primera vegada a l'Estat en un concert únic. Es tracta del britànic Mark Fry, que compartirà escenari amb Ferran Palau la nit del 9 de març; el brasiler Zé Vito, amb aires de bossa nova, que compartirà escenari amb els gallecs Baiuca, el 10 de març; tots dos concerts al Cafè del Teatre, i Alisha Sufit, que protagonitzarà els concerts íntims que ja es van programar l'any passat a la botiga de discos i cerveseria Grans Records, amb entrada gratuïta.
L'artista britànica cantarà sola amb la seva guitarra cançons tradicionals angleses. Serà el 10 de març al migdia. El MUD incorpora enguany com a escenari la Seu Vella de Lleida, que acollirà el diumenge 11 de març l'actuació d'Estas Tonne, un dels millors guitarristes del moment.
El Músiques Disperses ja va començar a escalfar motors el 3 de febrer amb una festa de presentació al Cafè del Teatre, que va comptar amb l'actuació d'ARLO, un sextet lleidatà que va presentar el seu recent estrenat nou disc. La dotzena edició del MUD tindrà lloc del 8 a l'11 de març a Lleida. Es tracta d'un festival pioner de neo-folk a l'estat espanyol, guardonat amb el premi Altaveu 2016.
El MUD trasllada el concert de Maria Arnal i Marcel Bagés per la vaga del 8-M
Les entrades adquirides de forma anticipada també seran vàlides per a la nova data
ARA A PORTADA
Publicat el 06 de març de 2018 a les 23:10
Et pot interessar
-
Societat La Lleteria de Juneda tanca per inviabilitat econòmica després de més de deu anys
-
Societat Avís per calor intensa aquest dijous a Ponent
-
Societat Un petit municipi de l’Alt Urgell recupera els «motarrots» per reforçar la identitat local
-
Societat Boí Taüll torna a competir per ser la millor estació d'esquí de l’Estat
-
Societat Un tren entre Lleida i Girona amb parada a Alguaire torna al full de ruta de la Generalitat
-
Societat Alcaldes de Ponent reclamen aturar la macroplanta de biogàs a la Sentiu de Sió