El Parc Científic i Tecnològic Agroalimentari de Lleida (PCiTAL) ha iniciat els treballs d'ampliació de la cafeteria i restaurant que dóna servei al parc i que preveuen ocupar una part de la terrassa coberta actual amb l'objectiu d'ampliar l'actual menjador per tal de poder atendre millor les necessitats d'espai dels clients.
L'actuació permetrà augmentar la superfície disponible en un 30% aproximadament. A més, la terrassa també s'ampliarà cap a l'exterior. Els treballs no impediran el correcte funcionament del restaurant ni la interrupció del servei i es portaran a terme evitant al màxim les molèsties als usuaris d'aquest servei de restauració. També cal destacar que s'aprofitaran les obres per realitzar algunes novetats estètiques i noves propostes gastronòmiques, que ja estaran disponibles el mes de setembre.
El Parc Científic de Lleida inicia les obres per ampliar la cafeteria i restaurant
Els treballs també serviran per realitzar canvis estètics al restaurant i per introduir noves propostes gastronòmiques, que estaran disponibles durant el setembre
- Terrassa on es faran les obres -
- Paeria
ARA A PORTADA
-
-
Lleida convoca un concurs arquitectònic per decidir el futur de l'antiga estació d'autobusos Redacció
-
Comencen les obres d’emergència per reparar el ferm de l’A-2 entre Cervera i la Panadella Àlvar Llobet i Sotelo | Redacció
-
Festa del Lleida CF al Narcís Sala: «Hem celebrat el gol contra l’Atlètic de forma espectacular» Àlvar Llobet i Sotelo
-
Publicat el
12 d’agost de 2016 a
les 16:48
Actualitzat el
12 d’agost de 2016 a les
16:51
Et pot interessar
-
Societat
Aitona es tenyeix de rosa i obre la temporada de Fruiturisme
-
Societat
Sexenni apuja el volum: quatre noves cançons i tres aliats de luxe
-
Societat
El gran centre comercial de Lleida vol obrir portes a finals del 2027
-
Societat Calor inèdita en ple febrer a Ponent amb rècords històrics en una desena d’estacions
-
Societat
L’Institut Mollerussa estrenarà un nou cicle d’FP d’Elaboració de Productes Alimentaris
-
Societat
Lleida manté oberta l'exportació del porcí a la Xina mentre el veto s'estén a Tarragona
