El partit entre el Numància i el Lleida Esportiu que es va ajornar el passat 9 de gener per un contagi massiu de Covid a la plantilla lleidatana ja té nou dia; serà el proper dimarts 11 de maig a partir de les set de la tarda a l’estadi “Los Pajaritos”.
El jutge de competició ha pres aquesta decisió després de no atendre els recursos de l’equip de Sòria i de l’antic president del Lleida Esportiu, Jordi Esteve.
El partit entre el Numància i el Lleida Esportiu ja té data
Els de Gabri tenen opcions de lluitar pel play-off
ARA A PORTADA
Publicat el
05 de maig de 2022 a
les 19:38
Actualitzat el
05 de maig de 2022 a les
19:42
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi de vegetació agrícola i forestal a Sanaüja
-
Societat
El nou edifici ambulatori de l'Arnau de Vilanova rep el premi a millor infraestructura de Catalunya
-
Societat
L'agenda del cap de setmana a Ponent: 13 i 14 de juny
-
Societat La Generalitat obre la consulta pública per impulsar la creació del Parc Natural del Montsec
-
Societat
Doctor Prats serà el cap de cartell de l’Aquelarre 2026 de Cervera
-
Societat
FiraTàrrega 2026 reunirà 57 espectacles i reivindicarà el teatre com a espai de trobada
