El popular pastisser balaguerí, Lluís Muixí, ha presentat la seva tradicional mona de Pasqua, enguany dedicada al televisiu cuiner Alberto Chicote. Aquesta és l'enèsima figura que l'artesà de la pastisseria crea per Setmana Santa, una tradició a la capital de la Noguera que han convertit Muixí en un dels referents catalana pel que fa a la creació de mones gegants.
Per l'aparador de l'establiment hi han passat en els darrers anys recreacions de Michael Jackson, el Floquet de Neu, Lola Flores, José Luis Rodríguez Zapatero, Rafa Nadal o Rodolfo Chiquilicuatre.
El pastisser Lluís Muixí crea una mona de Pasqua del famós cuiner Alberto Chicote
L'artesà balaguerí ha presentat la seva nova creació per aquesta Setmana Santa
Ara a portada
-
-
Societat «Si el camp cau, cau tot el país»: resignació i resiliència dels pagesos després de la pedregada Oriol Almacellas Verdés
-
Societat «Vam fer el que ens agradaria que fessin per nosaltres»: solidaritat veïnal a l’Albi amb els 590 afectats del tren Oriol Almacellas Verdés
-
Societat Els CAP i hospitals de Lleida funcionen amb normalitat l'endemà de l'apagada elèctrica Redacció
-
Publicat el 08 d’abril de 2017 a les 22:34
Actualitzat el 09 d’abril de 2017 a les 11:10
Et pot interessar
-
Societat Justícia inverteix tres milions en la modernització del centre de menors El Segre de Lleida
-
Societat La Diputació de Lleida amplia els terminis d'ajuts i impostos per l'apagada elèctrica
-
Societat Tàrrega reforça la seva resposta davant les apagades amb generadors
-
Societat Els generadors mantenen la ramaderia del Pirineu durant l'apagada elèctrica